¶ Examination Result

Bahasa Rojak        :     A+
Bahasa Ibunda       :    A-
Bahasa Penjajah    :    B+
Mimpimatik             :    A+
FB-zik                      :    A
Applikasi P. Islam  :    C
Blog-taiping            :    B-


Kalau pengetahuan yang diajarkan untuk membantu kita dalam mengharungi semua subject yang tersenarai di atas bertujuan untuk mendapat kan A pada slip keputusan peperiksaan UiTM kita yang susah nak bukak tuh, maka kita  dah mensia-siakan membazir semua hal: wang, masa, usaha. Jika + A, A, A-, B +, C, D dll boleh membezakan mana pelajar yang baik dalam subjek yang diajar, maka penggunaan gred nie tak lah berkesan. Walaupun,Fahmie sendiri Lulus semua subject yang Famie ambil sem lepas iaitu sebanyak 20.0 jam creadit. Fahmie hanya mampu bersyukur sebab Lulus semua subject yang Fahmie ambil.  GPA Fahmie turun, CGPA Fahmie pon turun.  Rasa sangat kecewa dengan semua nie.  Harap-harap dengan ada Latihan Industri semester berikutnya nie Fahmie dapat maintain-kan Fahmie punyer CGPA 3.0 above bila nak graduate nanti.

Anyway, berkenaan dengan kawan-kawan seperjuangan yang mengambil peperiksaan akhir UiTM April 2010 tahniah diucapkan atas keputusan yang korang semua terima. dapat .Berkenaan dengan gread A atau B atau C atau D atau E yang tersenarai pada slip peperiksaan korang semua tolong la abaikan, banggalah dengan diri korang sendiri sebab korang sudah berusaha.

p/s: To Madam Nurul; Fahmie mohon maaf sebab Fahmie tak dapat maintain-kan CGPA Fahmie.  Fahmie sudah cuba yang terbaik tapi keputusan tidak menyebelahi Fahmie.  Maafkan Fahmie....

5 Comment. Write Yours!:

iniAKU said...

dah ok dah pon result ko tu, papepon, congratz!~ :)

Zulfahmi Abidin said...

tengs kamoo...:) tengs fer your well support

N U R U L said...

waahh! dah dpt result..;p

anyway! congrattss!!

Zulfahmi Abidin said...

berys.tengs....:) really appreciate that

N U R U L said...

welcome~ ;p

Powered by Blogger.