¶ Aku, Dia dan Sesuatu

..:: Quick Post ::.. 
Hari ini dalam sejarah

20/06/2006
Tarikh kat atas tuh adalah tarikh Fahmie Couple dengan seorang perempuan nie yang bernama
Nurhayatun atau lebeh dikenali dengan nama Yun. Dye nie adalah girlfriend yang ke-2 dalam sejarah hidup Fahmi dan paling Mama Fahmie sayang. Walaupun kawan dengan dia 2 Tahun lebeh jerk. Tapi macam-macam kite penah harungi selama kite bersama. Fahmie tak penah marah kat dia. Tak pernah naikkan suara kat dia. Tak pernah berdendam dengan dia. Tak pernah apa-apakan dia. Walaupun silap Fahmie belajar jauh-jauh dulu yang buat hubungan kite renggang. Fahmie tak kesah. Sebab sekarang dia da jumpe orang yang betul-betul sayang dan jaga dia. Ambil dia pergi dan balik kerje. 2 tahun tuh cukup untuk Fahmie tawu hati budi dia. Baik nya dia. Kalau lah dapat jumpe dia lagi..........Sekian

pssst: sory Fahmie tulis nie spontanious jerk. silap-silap Fahmie pon tak tahu ape yang Fahmie tulis.

9 Comment. Write Yours!:

yuyuEyuliAnayusOf said...

kalo rindu contet la dye. x slh kan kte contet kwn lame kte ? :)

Zulfahmi Abidin said...

hehe...dah tido agaknyer..dia kerje bsok..tk perlah..nanti sedeh lak dye...

Teyn said...

awww... how sweet... call her or text her. =)

Zulfahmi Abidin said...

alah teyn..fahmie tak mampu nk buat mcm tuh la....hrmm.......

*.*.*Fatin Azeela.*.*.*. said...

wow.bukan maen lagi er.so,hope korang happy and kekal selalu..

miss nana said...

still bley bkwn kn even dah xde pape. huhu ^^

Hunny Maldini said...

xpe,
lau ade jodoh xkemane :)

Zulfahmi Abidin said...

Hehe.tengs korang for your moral support.appreciatd sgt.:-D

Sophia Rani said...

alololorr.. kiutnyer.. ;)

Powered by Blogger.