¶ Tab Mandi

AMARAN : Entry kali ini Lucah. Baca atau abaikan entry ini.
Haikal (bukan nama sebenar). Seorang lelaki berbangsa Melayu berwarga negara Malaysia yang baru pulang dari kem Biro Tata Negara setelah dihantar oleh Ayahnya kerana baru balik dari luar negara.
4 Julai 2010
Haikal telah dikahwinkan dengan seorang perempuan berbangsa Melayu juga tapi berasal daripada Singapura secara paksa oleh Ayahnya. Dengan hati yang tidak merelakan keputusan tersebut beliau telah mengahwini perempuan itu bagi memenuhi keinginan ayahandanya.

11 Julai 2010
Isteri beliau sangat cantik potongan badannya membuatkan beliau terliur untuk bersama dengan isterinya akan tetapi perselisihan paham akibat kahwin secara paksa membuatkan beliau tidak pernah menyentuh isterinya. Tetapi beliau tetap mencuba tetapi masih gagal.

31 Ogos 2010
Suatu hari sedang Haikal duduk bersama-sama temannya setelah menyambut Hari Kemerdekaan dan melihat perbarisan. beliau dan kawan-kawannya dari Pulau Pinang. Lim Qwee. Dari Sabah Mandikunjan, Dari Sarawak,Mareemuthu, berbual mengenai masalah yang dihadapi. Seorang dari kawan beliau menyatakan idea agar beliau menyelinap masuk bilik setiap kali isteri beliau baru lepas mandi.

12 September 2010
Hasilnya, beliau selalu terpandang isteri beliau tampa berpakaian kemudian beliau akan mentertawakan isteri beliau. Kemudian keluar dari bilik semula. Setelah kejadian tersebut dilakukan berulang-ulang kali. Isteri beliau mengaturkan suatu rancangan untuk mengenakan beliau semula.

16 September 2010
Setelah pulang dari kerja lewat malam. Haikal mandi menggunakan tab mandi sambil berehat menggunakan mandian air panas. Sedang beliau berbaring, isteri beliau masuk secara mengejut. Akan tetapi beliau berbaring di dalam tab mandi. Sambil kecewa akibat tidak dapat mendengki suaminya. Isteri haikal mendapat satu idea. Beliau menyanyikan lagu Negaraku. Mendengar lagu tersebut Haikal berdiri tegak di dalam tab mandi. Bagi menghormati lagu tersebut.

Tamat.


psssst: Isteri beliau dijangka melahirkan anak yang pertama pada Bulan Jun tahun hadapan.

Selamat Menyambut 
Hari Malaysia 
pada 
16 September 2010 

1 Malaysia Menjana Transformasi

14 Comment. Write Yours!:

tiafazunia said...

hahahaha!
sengal betul!

aduka said...

kehkehkeh..ada semangat patriotik lebih sgt ni..

Zulfahmi Abidin said...

ala tia nie.stiap entry fahmie kene sengal seh..hahha

Zulfahmi Abidin said...

aduka..

kalau takde org mcm aku nie tak meriah lah.hehe

Nurain Hasan said...

HOI. gatal buat entry macam ini
ternoda i!
ahahahha
FAHMI! bak la sini code banner baru.
cantik la banner.nak tempah jugak 1.tpi ayemm tu pilihkan gambar atau kite yg bg gambar?

Zulfahmi Abidin said...

ain..

alah..tak de idea.nk buat mcm ne.hehe
ain.kat bawah banner fahmie kan ade button tuh.tekan la untuk install..pic tuh kite boleh pilih or ayeem yang tetapkan.terpulang pade individu.hehe

cik shara gadis bunga said...

hahahaahaha ;p
awak lucah

Zulfahmi Abidin said...

Shara

awak..mane ade fahmie lucah..kan berkalis2 tuh..

atok said...

lawak duh haha

Zulfahmi Abidin said...

jgn lawak jer ko amek.msg yg aku nk smpai kan tuh pon ko kene amek tawu..

Ezul Najwan said...

hah....terbaik lah citer nih. hahah

EDDYLEBS said...

nice...bab berdiri tegak nyanyi lagu Negaraku itu mcm ada dua maksud je...mmg lucu....

Zulfahmi Abidin said...

ezul

tengs ezul..kamu berlebihan sebenarnyer..hehe
(malu)

Zulfahmi Abidin said...

eddy..

mmg ade dua mksud pon eddy.hehehe

Powered by Blogger.