¶ Random note from Hadi

Hari ini aku tulis satu cerita hantu yang paling tak takut dalam dunia. Ceritanya begini, "Pada suatu hari, Abu ternampak hantu." Habis.

Apasal Malaysia panas? Boleh tak aku blame kerajaan?

Aku dah improve cerita hantu aku. Ceritanya begini, "Kereta Abu rosak tengah jalan di waktu malam, lepas tu dia nampak hantu." Habis.

Kalau Malaysia nak buat filem adaptasi Twilight, aku nak Nabil Raja Lawak berlakon jadi Edward Cullen. Tak kisah!

Apa akan jadi kalau aku pergi kat mesin ATM lepas tu mintak hutang?

Soalan yang sangat random oleh classmate aku, Faisal "Are we breathing air, or are we breathing WiFi air?"

Nasihat aku kepada anak lelaki aku bila aku dah ada family: Kalau ada perempuan hot, kita hanya boleh tengok.

Cerita hantu draft tiga: "Pada suatu hari, Abu nampak hantu. Hantu tu rambut panjang. Kuku dia kaler merah.".Habis

Skim cepat kaya: Masuk Akademi Fantasia.

(Semua ini diambil dari buku Log Hijau Hadi. Buku itu penuh dengan nota2 random yang Hadi tulis bila boring. Lately, Hadi tak bermaya.)

0 Comment. Write Yours!:

Powered by Blogger.