¶ Hate

There is so many things dat i hate went all this things happen. Maybe you too...i'll try to list all this stuff as i remember.Wokey..gud luck to me..

1. time nak salam. aku hulur tangan. orang tu salam orang lain dulu.

2. aku tnyer dye, dye anggok kepala. rupenye dye ckp dgn org lain.

3. ternampak member lama. angkat tangan. dia tak perasan pon.

4. bila berjalan. ada org dari arah bertentangan. alih kekiri nk avoid. dia alih kekiri juga.

5. dah bye-bye dan dah salam etc. balik jalan arah yang sama.

6. "baju ni ade yg kaler ijau tak?" gua tanya.. lalu dia jawap dgn selamber "oh gua tak kerja sini bro"

7. "Miss...saya tak paham la" aku tnyer lecturer.Lecturer jawab "Sapa suro datang lambat"

8. Membe aku tnyer..."Weh awek tuh sape?? Hot siot...." dalam hati aku..."itu awek aku la sengal"

9. "Mak....Alang(nama kampung aku) dapat Dekan..Yeah...!!"..Mak aku jawab."Dekan tuh ape Alang?"

10. Aku dah mandi. Pakai smart2. Gel rambut sebeban. then bunyi phone " Fahmie, tak jadi la kuar"

11." Weh...beli kan aku Horlick Panas". member blik jer. "Nah... Milo Ais kau pesan tadi"

12. aku tulis msg "Sayang kat mane??".dye jawab. " Kat rumah..".plung dye lalu depan aku.

13. member aku tegor."Mie..ade tahi idung la kt pipi ko.."

14.time member aku ckp.."Mie..hutang ko aku bayar minggu depan boleh?"

15.time membe aku call " Mie..kt mane?"..aku jawab."Kt Bandar nie,nape?".dye tnyer lagi."kau boleh tolong aku tak?"aku pon jawab.."ape dye?"...dye kate......."Mie..belikan aku bendera Barcalona"...tuttt....aku letak phone..(Chelsea kalah dgn Barca mlm tadi)

so what is your hate stuff..Share wiff me..wink~

0 Comment. Write Yours!:

Powered by Blogger.