¶ Ariff Pipi Pau

Alahai...Alahai....da lame tak jumpe dak kecik nie..rindu gile kt dye..semalam smpai-smpai jer dari kote aku terus je jmpe budak kecik nie..Ariff Si Pipi Pau(bukan nama sebenar)..hahaha rindu gile kt dye. Meh tengok gelagat dye semalam..

Ariff baru lepas menangis..hehe cumil dye merajok..

Ariff suke bertenggek dekat belakang Ayah(along ku) dye tau.bayangkan la kalau ayah dye nk drive mcm ne.

kalau cumil mcm nie la..mcm ne la si Fahmie nie tak rindu kt dye..alahai alahai...

kalau Ariff dapat adek mesti lagi best kn??hehe..kadang-kadang rase lagi bagus kalau ariff tak besa-besa..bia dye kecik mcm tuh jer..comil pon comel...kelaka pon kelaka..manje pon manje...tapi bile pulak aku nk dapat anak mcm nie...Teeettt..coming soon....(10 tahun akan datang maybe)..

ayah dye slalu manje kn dye
klau buat salah..."tak pee...anak ayah..." kalau menanges..."meh sini sayang mama pujuk...agagagaa..."

wee...best nyer jadi dak kecik...tak de masalah.tak de pressure..main-main jer hari-hari kan..tapi ariff..kalau ariff da besa...kalau ariff kurang aja dgn mama n degan ayah ariff..pakcik Alang ariff sendiri akan pukul ariff tau..igt tuh..

tp jgn risau..pakcik ariff sayang ariff jgk tau..hehe..

p/s:kalau ariff da pandai bace.and ariff bace blog nie..igt lah ariff yg kamu tuh cumel sgt-sgt.MMMuuuahhh sbb jadi comel. :)

2 Comment. Write Yours!:

ika honey bunny said...

uh, comel gile

Zulfahmi Abidin said...

haha..klu you suke yg nie.u should take a look at this one also...http://fahmie-lifestyle.blogspot.com/search?updated-min=2009-01-01T00%3A00%3A00%2B08%3A00&updated-max=2010-01-01T00%3A00%3A00%2B08%3A00&max-results=13

Powered by Blogger.