¶ Banyak Bende Nak Cerite Pasal Raya Pertama, Ke Dua Dan Ketiga nie

Fahmie percaya setiap orang mesti ade cerite Hari Raya diorang yang tersendiri kan?? Fahmie pon ade jugak. Tapi oleh kerana banyak sangat bende nak cerite. Malas pulak nak cerite. Lain kali jer lah Fahmie cerite.^___^  Hahahaha..Sory, just prank entry you guys..bubbye. Selamat Hari Raya Semua.

14 Comment. Write Yours!:

Sophie Al-yahya said...

apelaaaa Fahmie ni..lama tawu sophie tunggu entry baru dari Fahmie..

Ni mesti beraya sungguh2 ni..

Zulfahmi Abidin said...

hoho..fahmie tak tawu pulak ade org tunggu fahmie tulis entry baru.hehehe.sory la..sebenanyer raya fahmie tak seronok langsung la..smlm dah blik jb sorg2...so tak de bnde nk cerite..sbb tuh jadi entry mcm nie..hrrmmmmm. sory sophie...

Ayeem Jemain said...

haha boleh lak prank2 eh? prank takpe, jangan wank da la yob. haha.

Zulfahmi Abidin said...

haha.ayeem.kadang2 aku wenk jgk tau.kah2...

sukahati kening la pintal2 kening~ said...

hahha..wakenabeb!!!!
=D
selamat hari raya=)

Zulfahmi Abidin said...

hihihi...sory yerk pintal2 kening..

Khair_ariff said...

Weng. Weng. Weng. weng. Weng.

swagger said...

ade y t'sirat di s'blk entri ni..huhu,this must be v'lazy 2 write up an entry..:)

Zulfahmi Abidin said...

khair ariff..

hahahaa...aku jugak yang kene weng.hahaha

Zulfahmi Abidin said...

swagger..

haha..yer lah.tgh mood raya nie tak de mase lah nk tlis panjang2.haha

Fakhrur Razi berkata said...

hahaha cmtuh plop
msti ad nyer citer owh ;D
habaq je slagi ak ad bkk blog nih
slagi tuh akan baca XD
cewahh

Zulfahmi Abidin said...

hahaha..mmg la ade.tapi masalahnyer kan.malas nk cerite.hehe..

Ayie said...

Euk... pendek jer entri ko.. betul2 ikut tutorial yang aku berikan tu ek.. Huhuhuhuh...

Zulfahmi Abidin said...

hahaa.aku belajar dari sifu otai mcm ko jugak.hehe

Powered by Blogger.