¶ Back to 50's

Hari nie Fahmie dah terjumpa lagu yang Fahmie dah cari selama 2 tahun lebeh nie. Fuyooo..2 tahun beb.!! Lagu nie Fahmie dengar masa Man Kajang Collection Fashion Show kat KL.Tarikhnyer da tak ingat lah.tapi mase tuh tak kan nak tanyer DJ tuh pulak kan lagu ape yang dia mainkan tadi. So just ingat jer la lagunyer.

Apa yang buat Fahmie suka lagu nie, Fahmie pon tak tahu. Tapi lagu dari era 50-an nie buatkan Fahmie tertanya-tanya mane hilangnya lagu-lagu klasik yang lain kan?? Hehe..Fahmie nie da mcm Oldiest la pulak orangnya. Sekian untuk pendahuluan.

Okey nama penyanyi nie adalah Zainab Majid. Kalau dia hidup lagi tah berapa la umur dia sekarang kan? ^_^.Mane tak nyer.Nie lagu tahun 50-an tuh. Huh.Penuh dengan misteri la pulak perempuan nie. Tapi tak per.Abaikan jer. Jom enjoy lagu yang 1 minit 13 saat nie.



ps: Agak-agak atok Fahmie tahu tak eak lagu nie. Harap-harap la atok Fahmie bace blog nie.hahaha

6 Comment. Write Yours!:

fatinmmj said...

klasik betoila..lagu ni=)

fatinmmj

Zulfahmi Abidin said...

A'ah.mmg klasik.tapi best kan?hehe

~ ReD ~ said...

x kenal plak penyanyi ni..hmmm. tapi nama dia sama macam nama mama saya..hehe

Zulfahmi Abidin said...

haha.entah2 mama awk mase muda2 dulu kot..hehe..ape la.ini thun 50-an punyer lagu la.bermakna sekitar 1940 hingga 1950...dah lama gile.even mama fahmie pon tak penah dengar lagu nie..bile bagi dye dengar.dye gelak jer.hehe

sukahati kening la pintal2 kening~ said...

i like~
=)

Zulfahmi Abidin said...

Gud for u then...B-)

Powered by Blogger.