¶ Risau :: Worry :: Tertekan :: Pressure



Finally, habis jugak semua assignment, semua presentation, semua quiz, semua segala-galanye lah. Minggu depan da start final pulak. dan aku, aku masih risaukan subject2 yg aku amek sem nie. 21 jam creadit agak berat bagi aku sebenarnyer walaupun dua sem lepas aku amek 23 jam creadit berturut-turut. Perh, bile la nk merasa otak nie lapang dari pelajaran nie.kadang-kadang terpikir jugak nk terus kerja jer tak nak pegi belaja lagi.dengan masalah family lagi.haish...

tapi, selamat la aku sayang mak aku sorang nie Puan Roslina Salikin.penyelamat hidup aku, penenang jiwa aku selain kawan-kawan aku yang rapat....Liza, Dee, Ikin, Shukor, Rafidane, Chot, Ali Topan dan yg lain-lain lagi yang aku tak perlu nak mention kt sini....

Kepada Liza, thanx extraordinary fer that choc, Sandwich for my breakfast, and Redbull bile aku perlukan tenaga..You memang kawan aku yang paling best aku penah ada kat muke bumi nie.

Kepada rakan-rakan yang lain, aku mintak maap sebab ari tuh pengsan la pulak dalam kelas Admin tuh.aku tak berniat nak susahkan korang. Dehydration memang mencemaskan keadaan semua orang. Maklumlah, aku kan pelajar famous...Hehe..riak la pulak.

Besok, adek angkat and the gang ajak pegi bercuti sebelum exam aku 21 April nie.harap-harap la aku dapat lepaskan tention kt sane..Gunung Pulai water fall akan menjadi tempat pilihan diorang.tak tau la ape la yang best sgt kt sane tapi aku harap best la kn....

minggu depan start final exam, and ini kemungkinan last sem buat aku. aku nak struggle study....tapi boleh ke aku yang kuat main nie study??yes maybe no la jawapan aku kn..

Aim sem nie..hope sangat-sangat la dapat Dean List lagi.aku tau aku boleh.aku tau aku boleh...fahmie sabar fahmie...

kepada pembaca..korang sebenarnya tak patut bace post nie.tapi kalau kamu bace jgk.doakan lah sekali ke success-an aku utk menjawab final nati yerk..tengs again....

malam nie nampak suram, tapi hope ade something hapen that can make me smile...amin..

da byak sangat aku melalut nie...tapi aku tetap menaip lagi...bile aku nk berenti menulis nie ha..
ha..cukup jer la sampai kt sini....da tak nk tulis lagi dah..tapi aku takut la pulak ade bende lagi nk tulis...rase nyer da tak de kot...aku berenti la menulis....aku tak nk tulis lagi...yer aku stop tulis..eh2...pembetulan...menaip..malas lak nk ubah yang kt atas tuh...last word dari aku...

"Mohon Ampun Dari Skull hingga ke flanges, Dari Interior dan Exterior, Inhale dan Exhale. wish me luck for my final..cz im so worried..thanx guys."

0 Comment. Write Yours!:

Powered by Blogger.